Winkelwagen

Nederlandse klantenservice

NU –10% MET DE CODE RDA10

4,4/5 Klantenbeoordelingen ★★★★★

Verzending

Coronavirusverstoring

Nu het coronavirus zich over Europa verspreidt, nemen regeringen en bedrijven maatregelen om een nieuwe uitbraak te voorkomen. Wij willen u informeren over de maatregelen die de vervoerders hebben genomen met betrekking tot de status van hun leveringsdiensten

Onze orderpickers worden geconfronteerd met dezelfde beperkingen (kinderopvang, vrije tijd) als de rest van ons in het licht van het virus. Vertragingen in de levering en verwerking van uw klachten zijn de komende weken te verwachten.

LEVERINGS INFORMATIE

Alle bestellingen worden binnen 24 tot 48 uur voorbereid en verzonden door onze teams (uitgezonderd weekends en feestdagen)

Mijn-Knuffel levert in de volgende geografische gebieden: EUROPA, CANADA, DOM TOM.

Voor elke geplaatste bestelling ontvangt u een bevestigingse-mail en een tweede e-mail met de verzendbevestiging, inclusief het volgnummer van uw bestelling.

In drukke periodes kan de voorbereiding van de bestelling 72 uur of 3 werkdagen in beslag nemen.

De keuze van de vervoerder en de prijs kunnen variëren naargelang het gewicht, de hoeveelheid, de beschikbaarheid van de producten en het bedrag van de mand, evenals het land van verzending.

ONZE VERZENDMETHODEN

– Per Colissimo (thuisbezorging, afhaalpunt, postkantoor, 8 tot 15 werkdagen)

Sommige bestellingen kunnen aan meerdere leveranciers worden gekoppeld, de artikelen worden dan afzonderlijk verzonden

LEVERINGSKOSTEN

De verzendkosten voor een bestelling van minder dan 40€ bedragen 3,90€ en boven dit bedrag komen de verzendkosten te vervallen. Mijn-Knuffel behoudt zich het recht voor deze kosten op korte termijn te wijzigen of te annuleren. Deze wijziging vereist geen verhindering van de klanten van de site.

In geen geval kan een derde aanspraak maken op terugbetaling van de ten tijde van de aankoop geldende leveringskosten. Informatie over de leveringskosten wordt te allen tijde bovenaan elke pagina van de site weergegeven, evenals bij de bevestiging van de bestelling.

TERUGBETALINGSBELEID

Ons terugbetalingsbeleid duurt 30 dagen. Als er sinds uw aankoop 30 dagen zijn verstreken, kunnen wij u helaas geen terugbetaling of omruiling aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin u het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Artikelen die niet geretourneerd kunnen worden:

* Cadeaubonnen

Voor een retourzending moet u ons een kassabon of aankoopbewijs overleggen.

Stuur uw aankoop niet terug naar de fabrikant.

Er zijn bepaalde situaties waarin slechts een gedeeltelijke terugbetaling zal worden gegeven: (indien van toepassing)

* Elk artikel dat niet in de originele staat verkeert, beschadigd is of onderdelen mist om redenen die niet te wijten zijn aan een fout van onze kant.

* Elk artikel dat meer dan 30 dagen na levering wordt teruggestuurd.

Item(s) defect ontvangen

Als uw bestelling u geheel of gedeeltelijk defect wordt geleverd, hebt u mogelijk recht op teruggave of terugbetaling van het/de betreffende artikel(en). Stuur ons daarvoor een bericht naar het volgende e-mailadres: contact@mijn-knuffel.nl, inclusief betalingsbewijs (een screenshot van de bevestigingsmail die u bij uw bestelling hebt ontvangen bijvoorbeeld) en een foto van de betreffende artikelen. Geef in het bericht ook aan of u de defecte artikelen teruggestuurd of terugbetaald wilt hebben.

Annulering van de bestelling (indien van toepassing)

De meeste bestellingen worden binnen 24 uur verwerkt. Als u uw bestelling om welke reden dan ook wilt annuleren, stuur dan een e-mail naar contact@mijn-knuffel.nl.

Het overgrote deel van de artikelen in voorraad wordt binnen 24 uur verwerkt en/of verzonden, het is noodzakelijk dat u gedurende deze tijd contact met ons opneemt, zodat wij kunnen proberen uw bestelling te annuleren voordat deze wordt verwerkt en/of verzonden

Geen enkel verzoek tot annulering van uw bestelling kan in overweging worden genomen indien deze reeds is verwerkt.

Vervanging en bon (indien van toepassing)

1. Ruil uw artikel voor een andere maat / kleur.

Ruilen is alleen mogelijk voor dezelfde maat en/of kleur van hetzelfde model. Ruilen voor een ander product is strikt verboden. Wij raden u aan uw oorspronkelijke artikel terug te sturen voor terugbetaling en vervolgens een nieuwe bestelling te plaatsen voor het product dat u wilt.

2. Restitutiegegevens en vouchers

Standaard is de terugbetalingsmethode creditnota’s.

Indien u een terugbetaling wenst op de voor uw aankoop gebruikte betaalwijze, dient u ons per e-mail te verwittigen op contact@mijn-knuffel.nl. Bestellingen die worden geruild of artikelen die worden geretourneerd/omgeruild vanwege een fabrieksfout, worden niet opnieuw in rekening gebracht. De vergoeding zal worden toegepast op de oorspronkelijke bestelling en het saldo zal worden terugbetaald.

Alleen de uiteindelijk betaalde prijs (na eventuele korting) wordt terugbetaald.

Kortingscodes of vouchers kunnen niet opnieuw worden uitgegeven en worden niet terugbetaald.

Terugbetalingen (indien van toepassing)

Zodra we het geretourneerde artikel hebben ontvangen en gecontroleerd, sturen we je een e-mail om te bevestigen dat we het hebben ontvangen. Wij zullen u ook informeren over onze beslissing om uw claim goed of af te keuren.

Als uw verzoek wordt goedgekeurd, zal uw terugbetaling worden verwerkt en zal automatisch een krediet worden toegepast op uw kredietkaart of oorspronkelijke betalingswijze, binnen een bepaald aantal dagen.

Te late of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)

Als u uw terugbetaling nog niet hebt ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw.

Neem dan contact op met uw creditcardmaatschappij, want er kan een vertraging optreden voordat uw terugbetaling officieel wordt geboekt.

Neem dan contact op met uw bank. Er is vaak een verwerkingstijd nodig voordat een restitutie wordt geboekt.

Als u na het uitvoeren van al deze stappen nog steeds geen terugbetaling heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via contact@mijn-knuffel.nl.

Ruilen (indien van toepassing)

Wij vervangen een artikel alleen als het defect of beschadigd is. Als u het in dit geval wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuurt u een e-mail naar contact@mijn-knuffel.nl en stuurt u het artikel met de factuur naar: Mijn-Knuffel, 2915 Ogletown Road, 3142, Newark, 19713, Delaware.

Geschenken

Als het geretourneerde artikel op het moment van aankoop als een geschenk is aangemerkt en rechtstreeks naar u is verzonden, ontvangt u een cadeaubon ter waarde van uw retourzending. Zodra wij het geretourneerde artikel hebben ontvangen, wordt een cadeaubon naar u opgestuurd.

Als het artikel op het moment van aankoop niet als geschenk is aangemerkt, of als de cadeaugever het artikel eerst wilde ontvangen en het later aan u wilde geven, sturen wij een terugbetaling naar de cadeaugever en weten zij dat u het artikel hebt teruggestuurd.

Verzending

Om een product te retourneren, moet u het per post sturen naar: Mijn-Knuffel, 17 RUE JULES MOUSSERON, 59282 DOUCHY LES MINES, FRANKRIJK.

U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten om uw artikel te retourneren. Verzendkosten worden niet terugbetaald. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de retourverzendkosten daarvan afgetrokken.

Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die nodig is om uw omgeruilde product te ontvangen variëren.

Als u een artikel met een waarde van meer dan 75 pond verzendt, moet u overwegen een bezorgdienst te gebruiken waarmee u de zending kunt volgen of een bezorgingsverzekering kunt afsluiten. Wij garanderen niet dat wij het door u geretourneerde artikel zullen ontvangen.

Gratis levering

vanaf 40€ van aankoop*

Verzenden naar Nederland, België

Wij leveren overal in Nederland, België

100% veilig

PayPal / MasterCard / Visa

Doe mee

Meld je aan om 10% te ontvangen van exclusieve promoties en speciale aanbiedingen.